Тва не ти ли звучи по-скоро като на пикливо масло, дето става на "лимонада" от нищо жега? Вариаторът си работи независимо от температурата на маслото и всъщност трака на студена кола докато стигне масълце до него (пак с уговорката, че на 8В е рядкост)
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тракане откъм мотора 1.8 т.с спорт 127кс
Collapse
X
-
Мерси колега за отговора.
Да и аз така си помислих първона4ално,но не е от маслото карах преди да го сменя с елф (0W30 evolutin sxr)сега сипах (10w40 пак на елф Competition) и ефекта е същия.
И маслото е с гарантиран произход работя в промобил (рено)и ние си го внасяме.А като я разглобих видях 4е има малак луфт в вариатора и това ме кара да мисля 4е е от вариатора нищо 4е е рядкост.Last edited by VENZAKIS; d.m.y г., 13:43.KOITO RAZBIRA NA 155 SE SPIRA
Comment
-
Колеги не е вариатор, не е разпределителен вал вече незнам какво може да е направо се отчаях .Ходих по майстори всеки говори глупости и ништо конкретно,а не ми се рсзглаба мотор е така (за едно тънко 4укане).И наи вече забелязвам 4е се появява като се покара малко демек загрее.KOITO RAZBIRA NA 155 SE SPIRA
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеа дали не става дума за тракането(цъкането) на инжекторите, като вдигнеш капака е доста осезаемо. Аз лично на никоя друга кола не съм чувал толкова шумни инжектори, както на нашите!,все пак е считан за един от най-здравите за времето си и награди даже има.
sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
-
Не сам кой знае колко много разбирач,хоби ,но сринах два агрегата 1,8 ТС на 155 и на 156 и то не от каране,а от масло ..... и именно как: с масло СЕЛЕНА 10W40 като подгоня агрегата над 5500 оборота и го даржа с таз обороти над 100 километра ,каране на рали, маслото загрява над 110 градуса и става на вода, налягането ряско пада при 850 оборота и.....агрегата се е сринал вече(шлаиване, нови лагери или направо друг вал ,моя милост, но вече с лагери от ТЕМПА 85 година
) .Вече 1 година ги натискам като луд 5000....7000 оборота ,50....100 км пробег с средна скорост не по-малко от 90 км (не на магистрала),но вече с PROPULS ROADSTER 4T 15W50 и нямам тоз проблем,а ми казаха и чух каквили не мниения,но агрегата държи поне за сега,15 000 км,1 път сменено . А чукането според мен може да идва от 2 неща или чука биелен лагер/болт(звука е метален,все едно че биеш чук в наковалня и не се променя звука на студен и загрят агрегат и звука се чува горе в главата ) или клапани(звука се променя ).Клапаните се правят гадно и лесно, стига да не те мързи,много монтаж и демонтаж.Свалятсе валовете и се вадят пуловете,монтира се без пулове и се мерят хлабините,пак демонтаж ,купуват се нови пулове ,те са през 0,025мм от 1.5 мм до 3.5 за всеки клапан ..8 броя.Монтаж и чукането в калапаните изчезва ,агремата става тих и с мек и приятен звук
,Всичко се прави за 4 часа, като работа и времето за доставка на пуловете, ако ги нямат в наличност в магазина .
sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....
Comment
-
Да и аз ве4е съм на това мнение 4е има не6то по-надолу.
Само да ми остане малко време свалям картера и ще погледна лагерите в какво състояние са 4е направо полудявам да го слушам това.Другото което забелязах,че като подържам 2 000 оборота (без колата да върви,а на място)чукането се появява и из4езва.Все ме кара да мисля че ако е лагер или болт то ще бъде постоянно а не променящо се.Другия вариянт да има износена чашка и да не сам ч видял и да са клапани.KOITO RAZBIRA NA 155 SE SPIRA
Comment
-
Когато е биелен болт се получава това: ту има чукане ,ту няма,ако е изкована втулката и тя се движи (завърта се) в биелата и е станала като елипса.Не казвам ,че сам 100% сигурен.Предположение .sigpicAlfa Romeo 155 1,8 8V TS ; Suzuki Vitara
Който не може да си купи FERRARI,си купува ALFA ROMEO.....
Comment
-
Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщениеПри мен се чува горе при всмукателния вал и е постоянно, като понякога на студен двигател го няма за около 1 мин
И мойта си меля като позагрее малко и почва.
Най много се чува при на 2-ра 3-та без газ и обороти около 2000.sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
На4и да караме спокойно с пълна газ и да не ни притеснява ,нещтото което ме успокоява е факта 4е не 4ука само мйта.
Така ми казаха и колегите,но нали трябва да се ровя за нешто ,4е ина4е не ми е интересно.......
ОК тогава само напред.KOITO RAZBIRA NA 155 SE SPIRA
Comment
-
Първоначално публикувано от VENZAKIS Покажи съобщениеНа4и да караме спокойно с пълна газ и да не ни притеснява ,нещтото което ме успокоява е факта 4е не 4ука само мйта.
Така ми казаха и колегите,но нали трябва да се ровя за нешто ,4е ина4е не ми е интересно.......
ОК тогава само напред.sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
-
Малко развитие по темата.
Закарах Алфата на майстор да й регулира клапаните, понеже се предполагаше, че тракането е от тях.
Оказа се, че хлабините варират от 0,45 до 0,65 и трябва да се сменят пулове.
Днес си взех колата от сервиза, но не съм особено доволен. Пак си трака, но по-тихо.
Имам чувството обаче, че ще се засили и ще стане както преди.
По майстори повече няма да ходя ! По-добре да си трака отколкото само да си давам парите на вятъра и да се ядосвам !
Малко цифри :
Майстор No 1 :
80 лв. за разпределитен вал на изпускателните клапани (от колега от форума)
13 лв. куриер
45 лв. труд
хлабините си били добре и нямало нужда от смяна на пулове
Майстор No 2 :
24 лв. за пулове- 8 броя по 3 лв.
60 лв. за труд
Това е от мен. Сами си преценете дали има смисъл да се борите с гадното тракане !155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщениеМалко развитие по темата.
Закарах Алфата на майстор да й регулира клапаните, понеже се предполагаше, че тракането е от тях.
Оказа се, че хлабините варират от 0,45 до 0,65 и трябва да се сменят пулове.
Днес си взех колата от сервиза, но не съм особено доволен. Пак си трака, но по-тихо.
Имам чувството обаче, че ще се засили и ще стане както преди.
По майстори повече няма да ходя ! По-добре да си трака отколкото само да си давам парите на вятъра и да се ядосвам !
Малко цифри :
Майстор No 1 :
80 лв. за разпределитен вал на изпускателните клапани (от колега от форума)
13 лв. куриер
45 лв. труд
хлабините си били добре и нямало нужда от смяна на пулове
Майстор No 2 :
24 лв. за пулове- 8 броя по 3 лв.
60 лв. за труд
Това е от мен. Сами си преценете дали има смисъл да се борите с гадното тракане !sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
-
Първоначално публикувано от 155_8000rpm Покажи съобщениеИ аз съм така не се коси.Майстора е винивен само,че не ти е обяснил защо си чука пак,а именно на 99% съм сигурен,че имаш износени чашки на изпускателните клапани и има луфт почти недоловим и никак не е фатално,нищо не може да и стане на колата.А усещаш ли промяна във вървеж,предполагам ще кажеш не.Докато не се уплътни всичко винаги ще ти е толкова шумен мотора,обаче не може да се счупи,така че нека си мели и тва е,аз съм и свикнал отдавна.Хора,които чуват за сефте 8 клапанов мотор на алфа с верига си мислят"е тоя мотор ако не издъхне всеки момент та на",обаче-не.
За чашките аз го питах дали не са износени и той каза, че не били.
Другото е , че тракането се чувало по-силно и заради цъкането на дюзите.
Не се притеснявам, че мотора ще се счупи, а просто тракането ужасно много ме дразни-все пак съм си взел бензинова кола.
Относно вървежа- по-принцип колата си ми прекъсва леко на студен двигател в ниските обороти, но сега май нещата се влошиха. Още там като я запалихме не искаше да се изфорсира и отначало държеше ниски обороти и едва не гаснеше. Предположих, че е защото мястото беше малко под наклон, а бензина на свършване. Но така и не свърши, а дори след като загря ми се струва, че колата работи неравномерно и нестабилно дори и на празен ход и като, че ли има по-малко мощност от преди.
Проверих дали не е откачил нещо и да е забравил да го сложи или да е раменил местата на кабелите на свещите, но не е.
Надявам се като сложа бензин да се оправи и проблема да не е в грешно зацепване на валовете.
Ами това е. Ако има нещо ново пак ще пиша.155 1.8 8v TS & FZR 600
Comment
-
Първоначално публикувано от hsr Покажи съобщениеСпоред него гърбиците на валовете били много заострени, а назад по-скосени и имало голям ход и така...
За чашките аз го питах дали не са износени и той каза, че не били.
Другото е , че тракането се чувало по-силно и заради цъкането на дюзите.
Не се притеснявам, че мотора ще се счупи, а просто тракането ужасно много ме дразни-все пак съм си взел бензинова кола.
Относно вървежа- по-принцип колата си ми прекъсва леко на студен двигател в ниските обороти, но сега май нещата се влошиха. Още там като я запалихме не искаше да се изфорсира и отначало държеше ниски обороти и едва не гаснеше. Предположих, че е защото мястото беше малко под наклон, а бензина на свършване. Но така и не свърши, а дори след като загря ми се струва, че колата работи неравномерно и нестабилно дори и на празен ход и като, че ли има по-малко мощност от преди.
Проверих дали не е откачил нещо и да е забравил да го сложи или да е раменил местата на кабелите на свещите, но не е.
Надявам се като сложа бензин да се оправи и проблема да не е в грешно зацепване на валовете.
Ами това е. Ако има нещо ново пак ще пиша..
П.П. А относно прекъсването на студено и аз се боря с него вече 2 години сигурно и няма оправия.Последно смених свещи и кабели и напръсках всички възможни връзки с конактен спрей и никакъв ефект.На диагностика не ми излиза нищо и така,всички дигат ръце,а аз си я лекувам по стар алфистки метод-2 минути работа преди потегляне.Last edited by 155_8000rpm; d.m.y г., 16:51.sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
Ex...
Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra
Comment
Comment